Header Ads

header ad

Her Şey Yolunda (YENİ) indir - Tuğçe Kandemir

Tuğçe Kandemir - Her Şey Yolunda (YENİ) 2018 indir
Tuğçe Kandemir - Her Şey Yolunda (YENİ) Video


Tuğçe Kandemir Her Şey Yolunda Canlı Performans Yeni Şarkısı        
               
                                                  Her Şey Yolunda Sözleri
                                                  
Herşey Yolunda:
Sadece alıştım baştan acı günlere 
Zor ama belkide beni iyi edecek 
Sorma sarmaşığım aşkı saklı dünlere 
Beklediğin günlere elbet değecek
Herşey yolunda gibi gözüküyor ordan
Bıraktım zamana geride kalana dayana dayana 
Bittim çoktan
Dedim ki vardın yaramı yamalayıp sardın 
Tam derman derken fark ettim 
Yolu uzun bu aşkın
Benim gözüm ama yaşlı anlatamadım taştım 
Baştan Yanlıştın..



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.