Header Ads

header ad

Behçet Şarkı Sözleri - Fatih Tileyi

BEHÇET

Sarhoştum ben , ben severken
Ayık gezen ben, gündüz de yelken
Çok sevdik,Çokça güldük
Benliğimiz bir açık deniz.

Sorun şu ki  Aşk meşk değil
Alşkanlıkmış güzel günlerim.
Büyük susun, bir küçük söyleyin
Dinsin burukluk bitsin özlemim

İşte böyle bir anım var
Oksijen kalem iken sen düşman.
Günahsa günah ulan  dişe diş kana kan !
Olmuşum bir Behçet  ben bir perişan.
Sarhoştum ben , ben severken
Ayık gezen ben, gündüz de yelken
Çok sevdik,Çokça güldük
Benliğimiz bir açık deniz.

Sorun şu ki  Aşk meşk değil
Alşkanlıkmış güzel günlerim.
Büyük susun, bir küçük söyleyin
Dinsin burukluk bitsin özlemim

İşte böyle bir anım var
Oksijen kalem iken sen düşman.
Günahsa günah ulan  dişe diş kana kan !
Olmuşum bir Behçet  ben bir perişan.



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.