Header Ads

header ad

Yine Yine indir - ikikardesh

ikikardesh Yine Yine indir

ikikardesh feat. Koray Albayrak - Yine Yine Klibi izle

ikikardesh - Yine Yine Sözleri
Her günü bir kenara bırakıp 
Yarına doğru bir yol alırken 
Geçmişin üzerine su atıp 
Geleceğin ateşine kavrulurken 

Yine yine yanlışa ben bastım
O çorak yolları sel bastı
Sana göre dünya rengarenk 
Ben göremiyorum bu bir haksızlık



Kul olayım kölen olayım 
Sen oryantali al ver halayı
Yan yanayım yar sana yanayım 
Kabul tutmaz ki her yarayı

Güneşim yarında 
Günah dolar içim anında 
Ah buna pişmanımda 
Kurtulamıyorum inadımdan

Git arkana bakma 
Geriye izlerini bırakma 
Yar kalbini kimseye açma 
Metropolde Kerem Aslı’yı takmaz 

Sokak güneşi gölgeliyor 
İnsanlar yalandan söz veriyor
Vicdan denen bir gösteri yok 
Varoşun dünyaya öfkesi bu

Bilgi
Social Media: ( @ikikardesh )
Social Media: ( @korayallbayrak )

ikikardesh feat. Koray Albayrak - Yine Yine

Söz & Müzik: Koray Albayrak ( @korayallbayrak )
Vokal: Koray Albayrak ( @korayallbayrak )
Vokal: Ravil Agayev & Kamil Agayev( @ikikardesh )
Duzenleme: Opirus Music 
Mix & Mastering: Opirus Music
Yonetmen: Cem Ildem
Kurgu: Seyit Ali Celik

Hurda Film Ve Prodüksiyon



2 yorum:

Blogger tarafından desteklenmektedir.