Header Ads

header ad

Gül-i Zar Şarkı Sözleri - Yavuz Bingöl

Bir sahil meyhanesinde kederliyim yine içiyorum
Yanına yakmaz evin dikenli yolundan geçiyorum
Derdim, kederim, efkarım, beni benden çalan o yıllarım
Çocukluk yıllarımdayım tutmuşum elini Gül-i Zar’ım

Solmuş güller bahçesinde
Kederli bir gül Gül-i Zar
Bir kere de gülsün yüzüm, canım annem Gülizar

Benim derdim bana yeter, bitmez çilem,
Geçmez gecem gülüm boğazımda kördüğümüm
Neyim varsa aşkla büründüğüm
Canım çıkar bedenimden,
Düşününce o viraneyi
Bahçemizde demler çayı, babamız
Her akşam kederini

Ben dünyanın ortasında, solmuş güller içindeyim
Mesafeler aramızda olsa da
Annem senin bahçendeyim
Solmuş güller bahçesinde
Kederli bir gül Gül-i Zar
Bir kere de gülsün yüzüm, canım annem Gülizar
Bu şarkı sözleri Yavuz Bingöl gül-i zar sözleri bağlantısı kaynağına aittir. Hatalardan sitemiz sorumlu değildir.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.