Header Ads

header ad

Yorgun Göçen Kuşlar Şarkı Sözleri - Düşüyorum Bu

yorgun göşen kuşlar

uzaktan dahi görsem, göçemeyenleri tanırım
çünkü onlar aslında, dönmekten korkanlardır

ama sözler bunlar;

günler gidiyor
açık unuttuğum kapıdan pencereden
yıllar gidiyor
zihnim siliniyor

zaman geçiyor
üstgeçitsiz caddelerden
ona hep yeşil yanıyor
rüzgara teslim küllüğümden

kaçıyor değer verdiklerim
göçüyor hayal ettiklerim
boşluğa bırakılmış gibi
uçuyor tüm sevdiklerim

yorgun geçen kışlar
yorgun göçen kuşlar
hangi avcı beni taşlar
diye düşünmeden
gidemiyorum

kaçarsın
çevrenden önce
kaçarsın
nevrin dönünce
açarsın gözlerini bir dönence
korktuğundan kaçarsın

bakarsın bulunur belki de
umursamaz şu ruhuna bir sebep
kaçarsın
herşeyden önce
benliğinden kaçarsın

hala benim ama olduğum gibi değil
bileğim bükülüyor olsada pes değil
25 yaşıma geldim hoş değil
benim aklım nerede

yorgun geçen kışlar
yorgun göçen kuşlar
hangi avcı beni taşlar
diye düşünmeden
gidemiyorum
göçemiyorum


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.