Header Ads

header ad

İbrahim Algüllü Karım Canan Şarkı Sözleri

2014 yılında çağır çağır gelsinler şarkısıyla kendini sevdiren İbrahim Algüllü yeni şarkısını yayınladı. Dinleyicisi tarafından sonuna kadar desteklenen İbrahim, hazırladığı Karım Canan ile youtube’da 1 gün gibi bir sürede 246 bin dinlenmeye ulaştı. Top müzik listelerine de üst sıralardan giriş yapan Karım Canan, bizlerden de tam not aldı. Karım Canan büyük bir hızla yükselişte, sizce 100 bin barajını ne kadar sürede aşar?
ibrahim algüllü karım canan şarkı sözleri
ibrahim algüllü karım canan şarkı sözü

İbrahim Algüllü Karım Canan Dinle

İbrahim Algüllü Karım Canan Sözleri

Aşk bu öldürmez derler
Geriye döndürmez
Kalbi yanan bir aslanı su söndürmez

Gittiğinde beni düşünmedin
Geri geldin ne kaybettin
Haydi bak ben kiminleyim çokta beklettim

Yenimi gördün çok üzüldüm iyiki geldin nerelerdeydin
Bunca zaman biraz yalan tanıştırayım karım canan

Kaçkez affettim ne fayda hepte mahfettin
Ömür boyu seni bekleyemem
Sen ne zannettin


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.