Header Ads

header ad

Aman Geze Geze Şarkı Sözleri - Öykü & Berk


Öykü & Berk - Aman Geze Geze Şarkı Sözleri:
Aman geze geze de yüreğime benim dert oldu kurban
Gözlerime benim kan kan doldu kurban

Aman gelsene
Zalim gelsene
Halim perişan oldu
Bi gel görsene

Gel hele de kara gözlüm gel hele
Gel hele de çivi sözlüm gel hele
Gel hele de dudu dillim gel hele
Gel hele..

Kız ben seni alacağım da canım baban önümüze bend oldu
Yar sen beni alacağın da canım babam önümüze bend oldu

Nasıl gurbet viran etmiş gönül bülbül gitmiş
Baykuş konmuş gel hele gel hele

Ben ağadan paşayım diyenler
Kapılarını kitlemişler gel hele

Aman gelsene
Zalim gelsene
Halim perişan oldu
Bi gel görsene

Gel hele de kara gözlüm gel hele
Gel hele de çivi sözlüm gel hele
Gel hele de dudu dillim gel hele
Gel hele..

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.