Header Ads

header ad

Yarın Şarkı Sözleri - Yunus Emre Kayaoğlu

YARIN

Yeni bir başlangıç
İstiyorum hayatımda
Her şeyin ezber bozan olduğu...
Gitmenin onurla yapıldığı bir aşkla
Yaşamak isterdim,kalmanın gururunu
Yol bu taşsız olmaz
Hayat bu dertsiz olmaz
Biiiz boş verelim
Aşk bu hüzünsüz olmaz
Yarına bambaşka biri olarak uyanabilirim
Güzel bir kahvaltı, sonra biraz yürüyüş
Şehrin kokusunu çeker, şarkısını dinlerim
Sonra bir kadın severim
Hem de çok severim
Ağlatır beni ama ben yine de severim

Yarına bambaşka biri olarak uyanabilirim
Güzel bir kahvaltı, sonra biraz yürüyüş
Şehrin kokusunu çeker, şarkısını dinlerim
Sonra bir kadın severim
Hem de çok severim
Ağlatır beni ama ben yine de severim

Yeni bir başlangıç
İstiyorum hayatımda
Her şeyin ezber bozan olduğu...
Gitmenin onurla yapıldığı bir aşkla
Yaşamak isterdim,kalmanın gururunu
Yol bu taşsız olmaz
Hayat bu dertsiz olmaz
Biiiz boş verelim
Aşk bu hüzünsüz olmaz
Yarına bambaşka biri olarak uyanabilirim
Güzel bir kahvaltı, sonra biraz yürüyüş
Şehrin kokusunu çeker, şarkısını dinlerim
Sonra bir kadın severim
Hem de çok severim
Ağlatır beni ama ben yine de severim



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.