Header Ads

header ad

Tutsak Şarkı Sözleri - Mazlum Uruc ft.Reyhan Altınbay

TUTSAK

Konuşuyorum konuşuyorum
sanıyorum duvarlarla konuşuyorum
ordasın işte biliyorum
Dinle,dinle beni
şimdiye kadar kimse dinlemedi
zaten dinlemek de hiçbir zaman yetmedi
Anlat hadi, anlatamazsan göster beni
Ölmek nedir?
Ölü bir insan nasıl nefes alabilir
Dağların en tepesinde
Denizlerin en dibinde misin
bilmiyorum ama kaçamadığım kadar içimdesin

Kafamda, ve susmaz asla
beni bırak
Bağırsam, duyulmam
bana kurulan bir tuzak mı

yandım,yine yakma beni
gecelerim şimdi gündüzlerim
görüyosun ama, tutuştuğumu hala
gelemediğim kadar uzaktasın
Bıraktım ben de artık çabalamayı
üstüme çöken karanlık gecelerin ardından
bekliyorum bi uçurumun kenarında ayılmayı
kafamın içinde yoksa tam dibimde misin
çıldırmak üzereyim sanki bir kafesteyim
bana yardım edecekmisin

Kafamda ve susmaz asla
beni bırak
bağırsam duyulmam
bana kurulan bir tuzak mı bu?


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.