Header Ads

header ad

Reçete Şarkı Sözleri - Agoni ft Mahir Erdem

Mahir Erdem;

İste ve bekleme insanlardan
İnsaf isteyen hiç bulmaz bak.
Geri veremez mi kayıp zamanımın
İçinde var olan israflar var.

Bi sabah uyandım gece gibi sanki
Bi gece ölmüşüm sabahına talih
Geri döndürür mü şansımı geri ama
Karanlik hayatima giren bi mavi

Gökyüzüne bakip günahını anmak.
Geçmişine bakip bir daha yanmak.
Bir daha sanmak mutlu olmayı ve
Tekrar bir daha yanlışa varmak.

Gerekmiyormuş değer vermek hiç,
Fazla dengesiz insanlar vede
Eğerle başlayan cumleler kuran nolur bir daha değer vermesin.

Eger tüm sesi kısarsa beynim
Bilebilirsiniz geçmişe bi bakıp
Yanan sigaralar var küllükte
Masaysa daginik küçükte bi rakım,

Varmış gibi ben yanmış biri ama
yanlış degil yine sarmis keyif yapıyorken
Halime gülenler oldu ki
bende gülerdim ait neyim-

Varsa bana alin gözünüz doysun
Kalbimi kitledim gönül mü koysun.
Görünmüyorsun dersem bil ki
Hep dikti başım yürüdügüm yolsun

Bundan sebepti reçetelerimden
Sen sec ilacımın miligramını
Ya da boşver sor bizim oğlana sen bi
Kaca veriyormus bize gramını he? :)

Alçaklara alçaktan güldüm
Yanımda kalcaklara kalcaksan güldür
Diye bilmeli insan ki hayat bi tek sigarayken, küldüm.

İnsanlar doğar büyür yaşlanırmış
Vicdanın varsa aç kalırsın
Herkese kalbini aç kırılsın ama
Kırıldıkça başta saç kalır mı?

He? Dinle bunu. Dinle ki
Karşındakine öyle konuş
Benim Önümde varken dik bi yokuş
Sen otur bi sorgula nerde sonuç?

Len hep tek biri ben denk geliyorum
Ama çekmek gerekiyo dert ediyorum hem
Artık düzelmek zor gibi yani
Koşsam koşarimda artik yürümem-

Bile bile bana şans dile yine dilden dile dolaşalım ama bilmem bile, bırakma neymis bunların hesabı sorulacak elbet
kimden kime ?

Geçiyo günahlarim bol dar sevaplarım
Aşşağı huzursa ilk ben atlarım
Yanima aldigim tek ilaclarım ve
Karmaşaya tokum huzur açlıgım

Umut harçlıgım oldu bu güne dek
Para yerine Ahımı aldı hayat
Varmi bildigin denk günüme
Taze fikirlerim sadece kaldı bayat

Bak tekrar yolcu yolunda
Fikrim acizi kovdu sonunda
Bu yolda yorulmak iyi gibi lakin
Naçar sorunlar açar sonucta

Agoni;

İstanbul beni benden ediyor,çıkmaz sokağına sendeletiyor
Ara çözelim bişiyler ayık kafayla bu dünya dönmüyor eziyet ediyor
Uzakta bi yerde benden habersiz yanakların kime pembeleşiyor
Aşkımız biter sigara bitmez,içimden geçeni söyleyemiyom

Yalan olduk tüm sevdalarda dünya durdu mu gerçek ne?
İzmir yetmez,bizim gibi sevenler lazımdır her şehre
Artık tepkide veremiyorum ben karanlık şehir kasvetli
Sarılan yok bize manzara güzel ve arkadaşlarla ot şekli

Yavaş be oğlum çok çektin,2018 boş geçti
E şimdi ben pilotsam söyle sen ne olcaksın hostes mi?
Hoş geldin diye hoş gittin ya anlatsana bana birazcık bunu?
Tutunabildiğim tek ağacın dalıydın sen birazcık kuru

Mecnun leyla bilmez zaten mecnun leyla olmuş
Elinde sigarası soğumuş,metropoller onu boğmuş
Küfür ediyormuş nolmuş? dolmuş dolmuş dolmuş
Kafası bozukmuş,dünya dur be dünya dönme
Dünya dönmüş aramız açılmış.

Bu denli yalanlar arkasında nası sevgiyi aşkını hissetcem
Ben mikrofonla arkadaşlık kuran birisiyim bunuda halletcem
Kusura bakma ama rüyamda görünce özlüyorum seni siktir git
Çocuklarıma anlatmam gençliğimin senin yolunda bittiğini

Ben güzel yazmıyorum aslında,konum sensin ya ondan güzel
Sevgi basitken herkes yaşar kimin ne olduğu zorken çıkar
Kafam güzel kelimesi seni seviyorum demek kadar da klişedir inan
Sarhoş olur gibi her gün başka bi aşktasınız ben yetişemem aga

Ago böyledir işte,Hayatı yat kalk işe git gel
Birazcıkta beynim vardı kaybettim onu içerekten
Tozlu raflarına saklama beni değerim yoktur para etmem
Ne zaman aklıma düşsen tekeldeyim,efkarıma para yetmez

Alkol değilde seni sevmektir tüm kötülerin anası
Akıcak kan durmaz dayıcım hadi bırakın yaramızı kanasın
Bu yaptıklarını unutursam şerefsiz diyerek seslen bana
İki kelime konuşmayı bırak artık sarhoşken bile aramam seni..



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.