Header Ads

header ad

Orijinal Kayıtlar ve Remixler Full Albüm indir - Gülden Karaböcek

Gülden Karaböcek - Orijinal Kayıtlar ve Remixler 1971 / 1973 (2018) Full Albüm indir

Dokunaklı vokali ve üstün yorumuyla arabesk müziğin en önemli temsilcileri arasında yer alan Karaböcek'in güçlü müzik geçmişinde eşsiz bir yolculuğa çıkın. Albümde yer alan tüm eserler sanatçı 14-17 yaşları arasındayken kaydedilmiş. Sanatçının kariyerinde başlangıç noktasını temsil etmesi açısından tarihi önem taşıyan bu kayıtların 11’inde Armageddon Turk ekibinin imzasını taşıyan yeni düzenleme ve remiksler bulunuyor. 

CD1
01. Adaletin Bu Mu Dünya
02. Oy Beni Beni
03. Gönül Dağı / Gel Gizli Gizli
04. Şaka Yaptım / Bil Bakalım
05. Dumanlı Dumanlı
06. Dur Bırakma Beni
07. Yaralı Kalp
08. Derdimi Dökersem
09. Unuttum Artık Seni
10. Tövbe Ettim Sevmeye Ben
11. Güleceksin Ağlanacak Haline
12. Kalbim Çarpar Senin İçin
13. Hasta Gönlüm
14. Oy Bende Yara Bende
15. Anca Beraber Kanca Beraber
16. Zalim Sevgili
17. Koşma Koşma
18. İşte Gidiyorum Çeşmi Siyahım

CD2
01. Adaletin Bu Mu Dünya (Armageddon Turk Radio Edit)
02. Şaka Yaptım (Armageddon Turk Mix)
03. Kalbim Çarpar (Armageddon Turk 'Electro Swing 1940's' Mix)
04. Oy Beni Beni (Armageddon Turk '12-inch Nu-Disco' Mix)
05. Derdimi Dökersem (Armageddon Turk Mix)
06. Unuttum Artık Seni (Armageddon Turk 'Oriental JAMM' Mix)
07. Oy Bende Yare Bende (Armageddon Turk 'Anadolu Breakbeat' Mix)
08. Zalim Sevgili (Armageddon Turk '1970's Pool Party' Mix)
09. Dur Bırakma Beni (Armageddon Turk 'Bedroom' Mix)
10. Yaralı Kalp (Armageddon Turk Mix)
11. Adaletin Bu Mu Dünya (Armageddon Turk Extended Mix)

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.