Header Ads

header ad

Maalesef indir - Dilan

Dilan - Maalesef indir

Dilan - Maalesef Klibi izle

Dilan - Maalesef Sözleri
 "DİLAN - MAALESEF" Şarkı Sözleri;

Kapattım penceremi kapılarımı 
Sürgülerini bir bir çektim 
Sana olan aşkımı yenebilmek için 
Bin bir numaralar çektim 
Ama olmadı kalbim durmadı 
Düşmüş eline bir kez sevdanın 
Kaçmaya bir yol olmalı 

Onu sormalı kökünü bulmalı 
Acımadan işin turşusunu kurmalı 

İnadı bırak yanıma yanaşıver artık 
Batacağımız kadar aşkın içine battık 
Aşk denilen buymuş 
Çok ciddi bir duyguymuş 
Ona inanların hali maalesef buymuş 

Kapandım evimin odamın içine 
Güya seni hiç düşünmeyecektim 
Unutacak seninle olan tüm anıları 
Olduğun yere gitmeyecektim 
Olmadı kalbim durmadı 
Düşmüş eline bir kez sevdanın 
Kaçmaya bir yol olmalı 

Onu sormalı kökünü bulmalı 
Acımadan işin turşusunu kurmalı 

İnadı bırak yanıma yanaşıver artık 
Batacağımız kadar aşkın içine battık 
Aşk denilen buymuş 
Çok ciddi bir duyguymuş 
Ona inanların hali maalesef buymuş

Bilgi
Söz & Müzik : Mansur Ark
Aranje : Ceyhun Çelikten
Klip Yönetmeni: Kemal Başbuğ


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.