Header Ads

header ad

İstasyon İnsanları Şarkı Sözleri - Bilgehan Serhat Çınar

İSTASYON İNSANLARI
Ruhidir benim adım 
Hiç çıkamam evimden 
Dostlar uydururum hayali 
Mutluyumdur bu yüzden 
Bir çiçek dürbününden 
İnsanlara bakarken 
Bir gün bir istasyon gördüm 
Trenleri geciken 
Yolcular ellerinde 
Tek gidişlik bir bilet 
Henüz bilmeseler de 
Hayat bundan ibaret 
İstasyon insanları burdalar tesadüfen 
Aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden (×2)
Eskiden, çok eskiden 
Ben daha çok küçükken 
Henüz cennet plajı 
Otopark olmamışken 
Mercanların arasında 
Küçük balıklar vardı 
En güzelleri el boyunda 
Kavuniçi olanlardı 
Bir gün bir rüya gördüm 
O kavuniçi balık benmişim 
Büyümem beklenmeden 
Afiyetle yenmişim 
İstasyon insanları burdalar tesadüfen 
Aynı rüyayı görüp ayrı yerlere giden 
Ruhidir benim adım 
Bir sırrım var saklarım 
Ama görünce anlarsınız 
Yalnız dikkat acımayın 
Acınmak canımı en çok acıtandır



Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.