Header Ads

header ad

Hastayım Sana indir - Asil Gök

Asil Gök - Hastayım Sana indir
Asil Gök - Hastayım Sana Sözleri
Beni hafife alsan da 
Söz verip aramasan da 
Telefonu açmasan da 
Gönlün benden yana 
Sor bir kere ona 
Yalvarırsam şımarırsın 
Öyle güzel değilsinki 
Şaka yaptım dur ağlama 
Sana deli olan beni 
Harca hiç korkma, hastayım sana 
Dermansızım, başkayım sana 
Sana arsızım

Dönüp geleceksin bana 
İzin var dudaklarında 
Alıştım aslında 
Her çocukluğuna bunca derdin arasında 
Aşk yansıtan bir aynasın 
Kardan beyaz bir sayfasın 
Senin benim bu aşk bizim 
Bırakmam seni ben artık sensiz imkansızım 
Seni bırakmam, ben gerçek aşkım 
Bırakma beni, ben artık sensiz imkansızım 
Beni bırakma, ben gerçek aşkım 
Harca hiç korkma, hastayım sana 
Dermansızım 
Beni bırakma, ben gerçek aşkım...
Asil Gök - Hastayım Sana Mp3 indir

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.