Header Ads

header ad

Gamsız Şarkı Sözıeri - Barış Özkırış

Barış Özkırış Gamsız Klibi izle

Bilgi
Söz & Müzik: Orhan Atasoy
Düzenleme: Kutsal Kaan Bilgin
Yönetmen: Barış Özkırış & Ceyda Sarıhan



Barış Özkırış Gamsız Sözleri

Gamsız yaptı dünya beni 
Kadere razıyım ben 
Yorgun ve şikayetsiz 
Her şeye hazırım ben 

Ekmeksiz soğansız hayatın tadı yok 
Benim olmayan güzelin adı yok 

Olsun varsın biz yine de memnunuz
Bu dünyada olmazsa ahrette huzur buluruz

Yolsuz yaptı dünya beni 
Yolları görmez oldum 
En sonunda anladım 
Sus oldum suspus oldum

Ekmeksiz soğansız hayatın tadı yok 
Benim olmayan güzelin adı yok 

Olsun varsın biz yine de memnunuz
Bu dünyada olmazsa ahrette huzur buluruz

Gaddar dünya arsız mı yaptın bizi 
Hep beraber bulduk mertebemizi 

Olsun varsın biz yine de memnunuz
Bu dünyada olmazsa ahrette huzur buluruz

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.