Header Ads

header ad

Aşk Laftan Anlamaz ki indir - Demet Akalın

Demet Akalın - Aşk Laftan Anlamaz ki indir
Demet Akalın - Aşk Laftan Anlamaz ki Sözleri
Kendimden çıktım yola 
Bir yere varamadım 
Yıllar kayboldu bir anda 
Kimselere soramadım 

Şansım yok aşktan yana 
Sevgiye rastlamadım 
Hani o gençlik varya 
Güldü geçti tutamadım 

Olsun mu olmasın dert sana uğramasın 
Gitsin de gelmesin bir daha ayrılık hiç 
Mevlam sakınsın seni her türlü gözden 
Aay... Aay... 
Bit dersin bitmez ki aşk laftan anlamaz ki 


Sevdin mi sevmedin mi 
Sustun mu söyledin mi 
Anlatsaydın dinlerdim 
Ben aşkımı diyemedim 

Gördüğüm günden beri 
Ne ölüyüm ne diri 
Yandım söndüm binlerce kez öldüm 
Baktığım her yerde gördüm 

Olsun mu olmasın dert sana uğramasın 
Gitsin de gelmesin bir daha ayrılık hiç 
Mevlam sakınsın seni her türlü gözden 
Aay... Aay... 
Bit dersin bitmez ki aşk laftan anlamaz ki ...
Demet Akalın - Aşk Laftan Anlamaz ki Mp3 indir

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.