Header Ads

header ad

Sen Anlat Karadeniz Dizisi 12. Bölümünde Çalan Sol Yanım Şarkı Sözleri

Sen Anlat Karadeniz Dizisi 11 Nisan Bölümünde Çalan Sol Yanım Şarkı Sözleri:
Hey gidi Karadeniz
Gemilerun gider mi
Öyle özledim yari
Anlatmakla biter mi

Yar hasretune doydum
Gün üstune gün koydum
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum

Sallanan yaprak gibi
Rüzgara alişuğum
Ben bu ayriluklara
Çoktandır barişuğum

Yar hasretune doydum
Gün üstune gün koydum
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum

Senden bir başkasina
Bu yüreğum akmayi
Seni gördü gözlerum
Başkasına bakmayi

Yar hasretune doydum
Gün üstune gün koydum
Sevdam dönersun diye
Sol yanumi boş koydum
Bu şarkı sözleri Sen Anlat Karadeniz dizisi 12. bölümünde çalan sol yanım sözleri bağlantısı kaynağına aittir. Hatalardan sitemiz sorumlu değildir.

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.