Header Ads

header ad

Ağlaya Ağlaya Şarkı Sözleri - Mustafa Taş


Mustafa Taş - Ağlaya Ağlaya Şarkı Sözleri:
Ağlaya ağlaya indim
Ankara'nın düzüne
Nasıl inanayım nasıl
Senin yalan sözüne

Burcu burcu kokarsın
Nazlı nazlı söylerdik
Sevip sevip ayrılmayı
Söyle kimden öğrendik

Al kınalı parmakların
Mezarımı kazıyor
Dört kitabı açtım baktım
Seven ayrılmaz diyor

Beni mecnun eyledin
Sevda çölüne saldın
Daha dün seviyordun ya
Şimdi kimlere kandın

Burcu burcu kokarsın
Nazlı nazlı söylerdik
Sevip sevip ayrılmayı
Söyle kimden öğrendik

Al kınalı parmakların
Mezarımı kazıyor
Dört kitabı açtım baktım
Seven ayrılmaz diyor

Bizim senle sevdamız
Mahşeremi  kalacak
Bana ettiklerini
ALLAH elbet soracak

Burcu burcu kokarsın
Nazlı nazlı söylerdik
Sevip sevip ayrılmayı
Söyle kimden öğrendik

Al kınalı parmakların
Mezarımı kazıyor
Dört kitabı açtım baktım
Seven ayrılmaz diyor

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.