Header Ads

header ad

Sen Anlat Karadeniz Bir Sözüne Şarkı Sözleri - Öykü Gürman


Yaşadığım hayatın senden kalanını
Sustum kendime rengim değişmiş
Kayboldum anılarda kaçtım korkak gibi
Hayaller kuramadım izler silinmiş

Bilmem kaç yıl oldu senden ayrılalı
Kendime bir yer bulamadım asla
Yokluğun derin yaralar açtı

(2x)
Bir sözüne muhtaç olunurmu
Sen olmadan bu yerlerde durulurmu
Benim hala sende kalan bir yarım var
Zaman akıp gider dururmu

Yaşadığım hayatın senden kalanını
Sustum kendime sözler değişmiş
Çaldım anılardan kaçtım herkes gibi
Hayaller kuramadım izler silinmiş

Bilmem kaç yıl oldu senden ayrılalı
Kendime bir yer bulamadım asla
Yokluğun derin yaralar açtı

(2x)
Bir sözüne muhtaç olunurmu
Sen olmadan bu yerlerde durulurmu
Benim hala sende kalan bir yarım var
Zaman akıp gider dururmu

Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.