Header Ads

header ad

Gel Bana Şarkı Sözleri - Ersoy Savaş

Güzelliğin uğruna
Ömrüm verdim yoluna
Bir kerecik gülüver
Tüm vebalim boynuna

Gel bana gel bana
Hadi bana gel
Sevdan tanımaz engel
Yıkarım şu dağları
Yeterki sen çıkda gel

Aşkın derin suları
Geçtim okyanusları
Bedende can sen oldun
İstemem han sarayı

Mızrab elde saz elde
Güzelliğin dillerde
Naz eyleme güzel kız
Şu sevdama gel he de

Gel bana gel bana
Hadi bana gel
Sevdan tanımaz engel
Yıkarım şu dağları
Yeterki sen çıkda gel

Aşkın derin suları
Geçtim okyanusları
Bedende can sen oldun
İstemem han sarayı

Uzatsam yetmez elim
Domurcuk gonca gülüm
Saraydım kollarıma
İsterse gelse ölüm

Gel bana gel bana
Hadi bana gel
Sevdan tanımaz engel
Yıkarım şu dağları
Yeterki sen çıkda gel

Aşkın derin suları
Geçtim okyanusları
Bedende can sen oldun
İstemem han sarayı


Hiç yorum yok

Blogger tarafından desteklenmektedir.